۲۷ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۹۵۹۰۵

ثبت نام اعزام مبلغ در خوزستان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ معاون شهرستان های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، از آغاز ثبت نام روحانیان مبلغ جهت اعزام به مناطق محروم استان خوزستان در ماه صفر خبر داد.
ثبت نام اعزام مبلغ در خوزستان آغاز شد
حجت الاسلام اکبر غیبی معاون شهرستان های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز ثبت نام روحانیان مبلغ جهت اعزام به شهرها و روستاهای محروم استان در صفر و بویژه دهه آخر این ماه خبر داد.

معاون شهرستان های معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که ثبت نام از روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: ثبت نام از روحانیان مبلغ به مدت یک هفته، از بیست و ششم دیماه آغاز و تا دوم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به ثبت نام اینرنتی مبلغان در سامانه«سماوات» اشاره کرد و اظهار داشت: در اعزام ماه صفر برای نخستین بار مبلغان اعزامی از طریق سامانه اینترنتی«سماوات» به آدرس www.khozestan.mobaleghan.com ثبت نام خواهند شد و همه روند مصاحبه و تکمیل اطلاعات تبلیغی آنان بصورت غیر حضوری و از طریق این سامانه صورت می پذیرد.

حجت الاسلام غیبی افزود: ملبس بودن به لباس روحانیت، سطح تحصیلات حوزوی پایه شش به بالا و دارا بودن کد تبلیغی را از شرایط ثبت نام دراین سامانه عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: از روحانیانی که جهت اعزام ثبت نام می کنند ابتدا آزمونی به صورت مصاحبه حضوری گرفته و در صورت موفقیت در آزمون، به عنوان مبلغ دینی در شهرها و روستاهای محروم استان فعالیت خواهند کرد.

گفتنی است فعالیت های مجموعه تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خوزستان با اشراف آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و و با استفاده از بستر حوزه های علمیه خوزستان صورت می گیرد./945 /پ202/ص
ارسال نظرات